Gali būti keletas priežasčių (ir sprendimo būdų), kodėl Jūsų duomenų kaupiklis, kuriame naudojama "Windows Mobile" / "Windows Embedded Handheld" operacinė sistema nesijungia su kompiuteriu.
Pirma, jeigu Jūsų turimas duomenų kaupiklis Trimble TSC3, Trimble Slate , T41, Juno 5 ar kt. nesijungia prie kompiuterio naudojantis "Windows Mobile Device Center", kuriame įdiegta "Windows 10" operacinė sistema reikia atlikti šį veiksmą:
- Duomenų kaupiklyje nuimti varnelę "Enable advanced network functionality", kurią galite rasti pasirinkus: Start > Settings > Connections > USB to PC
Antra, jeigu Jūsų duomenų kaupiklis jau buvo naudojamas t.y. buvo galima įkelti, kopijuoti ar trinti failus naudojantis kompiuteriu ir Windows 10 yra versijos 1703 arba vėlesnės tuomet reikia atlikti tam tikrus Windows registrų pakeitimus. Pakeitimai gali būti atliekami rankiniu būdu arba iš anksto paruoštu vykdomuoju failu: WMDCRegistryUpdate.exe
, kuris yra prisegtas prie šio aprašymo. Pakeitimai turi būti vykdomi turint administratoriaus teises.
Detalesnis aprašymas anglų kalba taip pat yra prisegtas prie šio aprašymo: "Sprtnote_WMDC_WindowsConnectionIssues_0617.pdf"
Pagalbinės programos parsisiuntimui:
My Mobiler: MyMobiler v125
Windows Mobile Device Center: WMDC
- 1214 views